top of page

5 produktów za 19,90!!!

Tak to możliwe :) Oriflame to nie tylko promocje w katalogu, ale także dodatkowe tygodniowe, dniowe... Teraz każdy Klubowicz ma szansę odebrać właśnie taki prezencik :)

Ja przygotowałam mój koszyk promocji, który jak się okazuje, pozwoli mi odebrać właśnie taki zestaw :-)

1) Najlepsza promocja wiązana obecnego katalogu:

Seria najbardziej naturalna, jako jedna z nielicznych na świecie posiada, aż 4 certyfikaty, które poświadczają m.in. wegańskie składniki produktów serii Ecobeauty. Kremy odżywiają i nawilżają skórę, posiadają specyficzny zapach, który nie każdemu się podoba. Dzięki specjalnym opakowaniom, krem nie zmienia swoich właściwości, przez cały okres używania, gdyż nie dostaje się do niego powietrze (zastosowanie pompki jaki dozownika).

W cenie 59,90 możesz zakupić 3 produktów o łącznej wartości 189,70!!!

Jeżeli jesteś Klubowiczem Oriflame zestaw możesz mieć za 47,92 (15PP) :)

2) Mając kremy, musimy wybrać też odpowiednie produkty do wcześniejszego oczyszczenia i stonizowania cery, czyli moi faworyci - produkty Optimals

To delikatne produkty do mycia twarzy. Wybierz odpowidni do swojego typu cery oraz uzupełnij zakupy o tonik w bardzo korzystnej cenie. 2 produkty za 23,90, oszczędzasz 31,90!

Klubowicze mają jeszcze taniej - 19,12 (6PP).

3) Czas, by zadbać o ciało. Wybierz swój ulubiony zapach żelu pod prysznic. Mój faworyt: bazylia z brzoskwinią i konsystencja kremu, świetnie nawilża skórę. Dla osób, które zapominają o cotygodniowym peelingu ciała, polecam zapach maliny i mięty. Żel ten zawiera drobinki, które delikatnie złuszczają martwy naskórek podczas mycia, przez co skóra staje się gładsza i lepiej wchłaniają się balsamy i kremy do ciała :)

Wybierz dowolny z 4 produktów za 14,90! Klubowicze może skuszą się na 2 szt.? Cena dla nich to 11,92 (4PP).

4) Po kąpieli pora na nawilżenie skóry. I tu powrócę do polecanej serii Optimals, w tym wypadku - Optimals Body. Do wyboru mamu 3 balsamy, które sprostają Twoim potrzebom. Brak ujędrenienia? Wybierz ujędrniający z pepetydami roślinnymi. A może masz problem bardzo suchej skóry? Wybierz ten z olejkiem z awokado - jak dla mnie najlepszy i jeszcze pięknie pachnie :) skóra szybko staje się miekka i bardziej elastyczna.

Te wyjątkowe balsamy teraz 10zł taniej - płacisz tylko 19,90!!!

A Klubowicze? Oczywiście jeszcze taniej - 15,92 (5PP).

5) Mało kto zwraca uwagę na serię Optifresh - produkty do jamy ustnej. Moim zdaniem szkoda, bo na prawdę są warte uwagi, a przede wszystkim zakupu i wypróbowania. Mój ulubieniec pasta Optifresh System 8 Crystal White.

Teraz pastę możesz kupić za 12,90, nie zapomnij skorzystać z promocji na szczoteczkę - za 1zł.

Klubowicze Oriflame pastę kupią za 10,32, a szczoteczkę za 0,80 (razem 4PP).

6) Produkt, który broni się sam - Tender Care! "Lek na całe zło", każde przesuszenie - nawilży i odżywi, rany - zagoi. Stosuj na usta, łokcie, skórki wokół paznokci, pięty, kolana, łokcie itd.

Cena 9,90 to bardzo atrakcyjna cena jak na nasz "miodzik".

Klubowicze mogą go kupić już za 7,92 (2PP).

7) Na koniec zostwiłam sobie "wisienkę na torcie" - wodę toaletową Happydisiac Women. Pisałam już o niej we wcześniejszym poście.

Wodę możesz kupić za 59,90.

Klubowicze mają ją za 47,92 (15PP), a kupując 2 płacą 59,90 (18PP).

Tyle jeżeli chodzi o mój koszyk. Pozwala mi on za skorzystanie z oferty tygodniowej, czyli 5 produktów za jedyne 19,90.

Nowi Klubowicze mogą skorzystać z tej oferty oraz zakwalifikować się do Programu Witamy i już w następnym katalogu odebrać tusz do rzęs i cień do powiek z serii Giordani Gold za jedyne 4,90!!! Przypominam, że ostatnią nagrodą w tym programia jest wyjątkowa torba z kolekcji Giordani Gold Luxury!!!

Mam nadzieję, że skorzystasz z moim proozycji :)

Wyróżnione posty
Ostatnie posty
Archiwum
tagi
Nie ma jeszcze tagów.
znajdź nas
  • Facebook Basic Square
bottom of page